CAFEA:
Termenul de valabilitate pentru produsele perisabile este inscriptionat pe fiecare ambalaj individual.
Nu se pot returna produse la oferta speciala la care termenul de garantie este motivul promotiei, doar cu acordul vanzatorului in cazul in care termenul permite acest lucru.
*oferim informatii la cerere pentru data exacta de expirare a produselor la solicitarea dumneavoastra.
PHILIPS SENSEO ESPRESSOARE:
iii. Online - https://esdservice.ro/programare/philips/
Ai nevoie ca produsul tău să ajungă în service?
Trimite o solicitare către service, completând formularul de pe site-ul ESD Service aici (nu uita să adaugi poză cu factura de achiziție și codul produsului)
sau sunând la numărul de telefon +4 021 326 60 63 (tasta 3) și un tehnician / curier se va deplasa la adresa indicată de tine pentru a prelua produsul.
După finalizarea reparației, tehnicianul / curierul va aduce produsul înapoi. Pentru produsele aflate în garanție transportul este gratuit.
Nu uita! În cutia produsului trebuie să pui și factura cu care acesta a fost achiziționat.
3) PROCEDURA
- garantie 2 ani de zile de la data achizitiei (dovedita prin factura sau bon fiscal) atat pentru Persoane Fizice cat si pentru Persoane Juridice
- se repara sau se inlocuieste, dupa-caz
DeLonghi Espressoare:
Pentru gama de espressoare DeLonghi aveti mai jos datele de contact service autorizate: